mandag den 6. juli 2009

Roskilde Festival er slut!

Roskilde Festival er slut. Tak for det må jeg dog indrømme, da jeg ikke har haft den særlige gode Roskilde oplevelse som jeg havde håbet på, og ligesom alle andre... Derfor nåede jeg heller ikke at få gjort alle de ting jeg havde planlagt, bl.a. et stilindlæg fra Roskilde. Og fik derfor heller ikke set Grace Jones eller Oasis. Men jeg fik dog set Pete Doherty, som gav en enestående koncert (og Nadia var så heldig at få en lille autograf af ham bagefter, som hendes ven havde skaffet hende) og Yeah Yeah Yeahs, som trak hele min Roskilde Festival op i glædens felt.. Jeg kan slet ikke komme mig over hvor sejt det var!

Dog selvom det har været en lidt trist Roskilde Festival fra mit vekommende, så har der været nogle folk der har gjort det værd at være der. Julier, Ida, HD og Daniel.


Jeg føler mig lidt rich kid her med pengeseddel som erstatning for servietter










Ingen kommentarer:

Send en kommentar