onsdag den 8. juli 2009

Ingen konger, men guder!





Fotos: Christian Hjorth

Kings Of Leon gav den bedste koncert jeg nogensinde har været med til i Forum igår.
Forum var fyldt med fans, og der blev råbt og skreget så meget at det gik lige ind i hjertet. Det var sensationelt. Og at være en del den koncert er ubeskriveligt. Jeg ønskede at det aldrig ville stoppe! Kings Of Leon gav en koncert der var meget bedre end forventet - Jeg giver dem 10/10 WANTEDKYS :) Jeg glæder mig meget til næste gang de besøger Danmark!!!

Traklist
Be Somebody
Taper Jean Girl
My Party
Fans
Mollys Chambers
Red Morning Light
California Waiting
Closer
Crawl
Four Kicks
Charmer
Sex On Fire
The Bucket
Notion
On Call
Cold Desert
Use Somebody
Slow Night So Long

Ekstra numre
Knocked up
Manhattan
Black Thumbnail

Ingen kommentarer:

Send en kommentar