mandag den 30. marts 2009

Loppemarked..

Igår inden Bob Dylan koncerten var jeg på loppemarked i KB Hallen med min gode veninde Nina.
Der var i starten ikke noget særlig interessant at købe udover nogle smykker - troede jeg... indtil jeg kom til et stort udsalg af bøger. Der købte jeg "Collected Short Stories Volume 1" af W. Somerset Maugham & et nyt eksemplar på Dansk af Anaïs Nin's "Venusdeltaet" (Jeg har kun læst den på engelsk, da jeg for det meste kun læser engelske bøger, men det er sjovt at læse den danske oversættelse) for kun 15kr.


For en bognørd som mig, var det et lækkert køb. :)

Efter at have set den fortryllende kunstner Bob Dylan, købte jeg mig en plakat til 20kr. Generelt er jeg ikke så meget til plakater.. men det var for svært at modstå ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar