torsdag den 25. juni 2009

Roskilde Festival er lige om hjørnet

Tænk engang at det snart er tid til Roskilde.. jeg har ingen ting planlagt, da tiden simpelthen er gået så hurtig.
Men jeg glæder mig da!
Om en halv time skal jeg hjem til min veninde, Anne Sofie som jeg skal sove i telt med.. vi skal prøve at slå vores gigantiske 5-mands telt op i hendes have.. men der er bare én ting jeg er nervøs for, og det er, hvad nu hvis det går i stykker... når vi slår det sammen igen, eller op. Grunden er at jeg er en klovn til det med at slå telte op/og ned, af en eller anden grund går det altid i stykker når jeg skal "vise hvad jeg kan".. Måske jeg bare skulle lade AS klare arbejdet, så kan jeg sidde i en stol ved siden af og drikke hyldeblomstsaft - men det går hun nok ikke med til hvis jeg kender hende ret ;)


Forever21 top, Smykke fra Pilgrim

2 kommentarer:

  1. hahahah dit værelse ser 30 gange større ud på dit webcam ting :P!

    p.s jeg kommer og sover i jeres telt de første par dage, når det er så stort

    SvarSlet
  2. haha.. det er rart.. hvis bare det var de 30 gange større i virkeligheden ;)
    det er gigantisk.. man kan stå op i det :)

    SvarSlet