fredag den 10. april 2009

Pete Doherty i Øksnehallen



Sikke en aften.. Jeg kom med en veninde og en ven omkring kvart i 20.00, og der var stort set ingen mennesker.. ikke i forhold til hvad jeg havde forestillet mig. Efter at havde fået tiden til at gå med nogle øl og smøger var klokken næsten 22.00 og det var på tide til at manden vi havde ventet på gik på scenen, og pludselig var Øksnehallen helt fyldt med mennesker.
Alle ventede spændt på at se om Doherty ville møde op. Og det gjorde han så sandelig. Han kom ind på scenen alene uden band med sin akustiske guitar og fyldte hele hallen med hans tilstedeværelse. Jeg var meget imponeret efter koncerten. Bestemt en oplevelse værd.
Hvad han kunne tage med sig hjem var lyden af et skrigende publikum, en flot paraply som en pige gav ham under koncerten, og til sidst et kys fra en vild fan, der løb op på scenen da han var ved at samle sine ting og gå af.. Hun havde oven i købet også scoret selveste Iggy Pop fik jeg at vide af hende da koncerten var slut.
Jeg synes nu det var meget frisk gjort. ;)

Starbirds udstilling var jeg dog ikke særlig imponeret over. Der var et par få billeder jeg syntes om, men ellers var der ikke noget der rørte mig, eller sagde mig noget bestemt. En smule kedelige billeder. Og får kun 2 stjerner herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar