søndag den 8. februar 2009

KONGERNE TIL DK

Onsdag d. 11.feb indtager de amerikanske konger Kings Of Leon Danmark, og gud fanden hvor bliver det sejt!

Image and video hosting by TinyPic

Jeg kan overhovedet ikke vente længere.. eller ok, jeg tror godt jeg lige kan holde tre dages ventetid ud endnu ;)
Det bliver første gang jeg skal se dem live... for da de spillede på Roskilde Festival sidste år var jeg ikke ligeså så stor fan som jeg er i dag på dette tidspunkt.. så jeg valgte derfor at tage hjem fra Roskilde for at se Wimbledon finalen i Tennis istedet...
hmm, tror godt vi kan blive enige om, at jeg var noget af en kæmpe klovn... men det gør jo ikke så meget alligevel da jeg nu skal ind og danse numsen af i KB Hallen til lækkert fængende kongemusik om få dage, gør det vel..! :)

Image and video hosting by TinyPic

God kongelig vinterferie herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar